Nagy Sándor: Hódítás...a konyhában

2012. május 13.

Az első ‘Hódítás…’ kötet: 'Nagy Brit Kajakönyv'

Kicsivel több, mint két esztendeje élek Londonban. Most szándékosan nem számolom a 12 évvel ezelőtti 1 évet, vagy a 2004-es és 2007es pár hónapos időszakot más városokban.

A Nagy Brit Kajakönyvet tavaly májusban kezdtem el írni, a magyar 'konyhakönyv Bibliával' párhuzamosan, aztán annyira belemerültem az angol receptekbe/történetekbe/gasztronómiai kutatásokba, hogy hirtelen azon vettem észre magam, hogy gyorsabban haladok vele, mint ahogyan azt elsőre gondoltam.

Nagyon örülök neki, hogy bejelenthetem: nyár végén már lapozgatni lehet!

A könyv különleges nyomással, nagyon szép tipográfiával, 300 oldalon jelenik meg. A közvetlen rendelés mellett természetesen elérhető lesz a nagyobb hazai könyvterjesztők polcain is.

tovább olvasom ->

Címkék: Brit Mindenmás

süti beállítások módosítása