Nagy Sándor: Hódítás...a konyhában

2013. március 17.

The Duke of York Square Food Market - Chelsea, London

The Duke of York Square Food Market - Chelsea, London

Tegnap fotókat válogattam délelőtt. Régi képeket, kellett a hely a gép vinyóján. Közel 2000 instagramos képet lőttem ki eddig (rengeteg, néha nem is értem…), ezek nagy része mind Angliában készült. 
Ha elérem a kétezret (jelenleg 1968 képnél járok), tényleg szeretném mappába rendezni őket, nyomtatásban.
No meg elég sok a Nagy Brit Kajakönyvben is szerepel.
A kajás képek különösen fontosak (értékesek) számomra, mert csak pozitív gondolatokat közvetítenek. Még mindig.
Tudom, ez nagyon hülyén hangzik, hiszen mindegyik egy nyamvadt mobilfotó… nekem viszont pillanatok (pont akkor, pont úgy elkapott pillanatok) és jó emlékek, érzések.
Ízek és illatok.

A fenti fotón szereplő hamburger pont ilyen.
Azt hiszem, életem egyik legjobb hamburgere, pedig ettem én már nagyon sokfelé nagyon sokfélét!

Van benne valami könnyedség, és pont az egyszerűsége és a kiváló alapanyag miatt válik különlegessé. 
Egy egyszerű hamburger. Street food. Semmi több.

Chelsea közepén, a Duke of York téren minden szombaton kajás piac van: van itt halas lakókocsis, muffinos, thai, indiai, kínai, sütis, francia, lengyel, hagyományos brit húsos, pieos, afrikai, meg pakisztáni és még sok minden más.
Egy mini Borough Market.
(Ráadásul ha a jóból nem lenne elég, közvetlenül piac mellett található a Partridges…no de ez már csak hab a tortán. Teljesen mellékes…)

Szóval itt van ez a hamburger, amit a Woodwards Farm árul.
Semmi mást nem árulnak a piacon, csak ezt a hamburgert. Ezzel promózzák a náluk kapható húsokat.
Egészen pontosan egy hússal promózzák mindet: a 28 napig érlelt marhával.
A hamburgerük semmi másból nem áll, mint az érlelt húsból, friss-puha fehér buciból, angol csípős mustárból, szeletelt csemege uborkából és rukkolából.

Hogy miért írtam most ezt le?
Fogalmam sincs, csak azt tudom, hogy amikor megláttam a képet, kifolyt a nyál a számból.

Ha Londonban jártok, mindenképp próbáljátok ki!
(Szombatonként, a Partridges-el szemben, Sloan Square metrómegállótól (District vagy Central Line - zöld és sárga metró) 5 percre gyalog, Chelsea szívében.

The Duke of York Square Food Market - Chelsea, London
tovább olvasom ->

Címkék: utazás angol hamburger street food UK Brit Nagy Brit Kajakönyv

süti beállítások módosítása