Nagy Sándor: Hódítás...a konyhában

2013. október 03.

@S

Nagy Sándor: Hódítás… - Városi parasztgyerek az Alföldről. Hódítunk…mindenhol, ahol lehet főzni. Brit gasztró. Egy ideig Londonból, most ismét Budapestről. 2013=street food

‘kivagyokén?’

Voltam visszahúzódó, nemcsajozós kamasz, voltam bébiszitter, voltam fél gyerek-fél felnőtt , naiv meg lelkes, rohantam fejjel a falnak, voltam ’számteches’, könyves, laktam albérletben az Alföld különböző pontjain, láttam közelről tehenet, sőt fogtam is, vágtam disznót (láb, kampó, kés), dolgoztam krumpli és paprikaföldön, ruhagyárban szalag mellett, fürdőben pénztárosként, mosogatóként és csárdában moslékosként. Voltam barista külföldön, főztem kávét hektószámra, “voltam harcos, voltam állat”… meg ‘marketinges’, kreatív ötletember és építésztechnikus (még mindig az); mellette meg biciklista, hegy-és kutyamániás, borivó, még mindig gyermekien lelkes, és már ’harmincas’; Kos, teafőző, alföldi, “yuppie-féle” és parasztgyerek.

A családnak még mindig Sanyika, barátoknak Sinya.

Bemutatkozásnál pedig ‘lehódítózott’ Nagy Sándor.

…hát akkor hódítsunk!

E-mail: :sandornag@gmail.com

3_IMG_4020.jpg

@S
tovább olvasom ->

Címkék:

süti beállítások módosítása