Nagy Sándor: Hódítás...a konyhában

2015. március 30.

Angol reggeli szendvics és a Meat and Sauce

englishbun.jpg

Van egy hely Budapesten, ahol még a nyitásnál (soft-opening időszakban) voltam legelőször. Akkor még döcögött a bringa picit, de azóta nagyot változott a dolog. Meat and Sauce teszt.

Hogy miért mentem? Mert a csatakos, szaftos-szószos húsok mellett már van náluk reggeli is.
Változatos és egy reggeli étlaphoz méltóan összesen csak 7 dolog közül választhatunk! 
Nincs túlspirázva, de nem is kell. Én ezt szeretem.

Kiválasztod, ráböksz, kikéred, eszed.

Természetesen engem az angol reggeli érdekelt - kíváncsi voltam, mit tudnak kihozni belőle.
Sajnos nagyon sok helyen ott rontják el, hogy mindenáron túl akarják gondolni az angol reggeli műfaját.
Kísérletezgetnek mindenféle felesleges dolgokkal, probálják túlgondolni, olyan hozzávalókkal turbózzák fel a ‘full englisht’, aminek semmi értelme - már csak azért sem, mert amióta világ a világ Anglia minden szegletében (az utolsó kocsmától a legpuccosabb Dorchester hotelig) ugyanúgy és ugyanazokkal a hozzávalókkal szolgálják fel.

Na itt nincs így. Az egyedüli amin változtattak, hogy - szendvicsezőhöz méltóan - itt egy házilag sütött Meat and Sauce-os buciba kerül a cucc. (Mostantól egyébként kis méret is elérhető náluk - lásd. a fotón).

A babnál használnak egy kevés BBQ szószt (házi) a 'füstösebb íz' kedvéért, a bacon rendesen roppan, a tükörtojás a tetején. Teljesen angol mániákusként viszont javasoltam, hogy a debreceni ízvilágú kolbászt, próbálják meg lecserélni egy jófajta Cumberland-re.
Ettől függetlenül ez a 'debreceni' tény semmit nem vont le a reggeli élvezeti értékéből.
Ha akarunk választhatunk mellé - levezetőnek - házi lekváros bagelt, vagy amerikai palacsinbtát juharsziruppal.
És úgy gondolom, hogy 590.-690.-ft skálán mozgó reggelik (a kis adag, ami még nekem is bőven elég), egy nagyon jó ár!

 

A menüt itt találjátok.

Ha angol kolbász is lesz benne, akkor az egyik legjobb lesz ebben a műfajban, Budapesten!

Angol reggeli szendvics és a Meat and Sauce
tovább olvasom ->

Címkék: Budapest Reggeli streetfood

süti beállítások módosítása