Nagy Sándor: Hódítás...a konyhában

2013. május 10.

Insta(nt) Gomolya Reggeli

A minap Dórával (Lila Füge) és Eszterrel (Fűszer és Lélek) találkoztam, Dóráék lakásában. Épp nagy készülődésben voltak, mert jöttek hozzájuk forgatni. Paprikás krumpli készült, egyszerűen. Tizenegy után értem oda, üres gyomorral, két kávé volt bennem. Szó szót követett, aztán Dóra megkérdezte, hogy nem vagyok-e éhes. De éhes vagyok. Én mindig éhes vagyok és persze hogy megkóstolom amit főz! “Van egy kis grillezett gomolya.”
Jöhet!
Elfogadtam, beburkoltam 2 perc alatt (volt hozzá minden földi jó) és még a beszerzési forrás nevét is megtudtam.

Aztán pár órával később, már úton a következő állomásom felé azon gondolkodtam, hogy mit kellene csinálni otthon gomolyából, ami ugyanilyen egyszerű és a serpenyős grill is megmarad.

Ez lett belőle.
Köszönet Miss Fügének az életmentő gomolyáért!

Hozzávalók: 1 nagyobb szelet gomolya sajt (max fél centi vastag), egy tojás, kevés spenót, só, bors, olívaolaj, egy szelet rozskenyér, 1 gerezd fokhagyma, extra: kevés chili

Elkészítés: Egy serpenyőben, nagyon kevés olívaolajon grillezzük meg a gomolyát pár pillanat alatt. Ezzel prhuzamosan süssük meg a tükörtojást (de lehet buggyantott is). Pirítsunk meg egy szelet kenyeret és pároljunk hozzá spenótot.

A fokhagymával dörzsöljük be a kenyeret, erre rakjuk a grillezett gomolyát, amire mehet a tojás, majd a spenót.

Napos hétvégét mindenkinek!

u.i.: Igen, a bloggerek néha esznek együtt. Néha!

A fotók telefonnal és instagram filterrel készültek.

tovább olvasom ->

Címkék: reggeli spenót tojás recept sajt pirítós fűszeréslélek gomolya lilafüge

süti beállítások módosítása